mp_blog_categories

Specjalista ds. Facebook Ads, Google Ads i GTM

Zmieniamy branże marketingu internetowego, automatyzując to, co „nie może być zautomatyzowane”. Zaprogramowaliśmy narzędzie, które tworzy kampanie reklamowe na bazie dodanych przez klienta postów na Facebooku. Reklamy optymalizowane są przez AI w czasie rzeczywistym na podstawie danych pochodzących ze strony internetowej klienta.

Szukamy Specjalisty ds. Facebook Ads, Google Ads i GTM do pracy w naszym zespole.

Miejsce pracy:  Kraków

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z programistami w zakresie tworzonego oprogramowania do automatyzacji marketingu internetowego
  • Wymyślanie nowych funkcjonalności do automatyzacji kampanii
  • Tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google i Facebook Ads
  • Implementowanie tagów w Google Tag Manager
  • Tworzenie raportów w Google Data Studio

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google i Facebook Ads (najlepiej doświadczenie agencyjne)
  • Znajomość Google Tag Manager
  • Znajomość Google Data Studio
  • Znajomość Google Analytics
  • Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju
  • Ciekawy projekt (tworzymy własne automatyzacje)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wygodne miejsce pracy z podnoszonym biurkiem

Ta praca jest dla Ciebie, jeżeli:

  • Chcesz mieć kluczowy wpływ na rozwój projektu
  • Lubisz wymyślać nowe rzeczy
  • Wolisz pracować w małej firmie niż w korporacji
  • Marketing internetowy to Twoja pasja, a nie tylko sposób na zarabianie pieniędzy

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aplikuj na to stanowisko, jeżeli chcesz pracować w szybko rozwijającej się firmie posiadającej klientów z całego świata, w której będziesz mógł/mogła się rozwijać.

Aplikuj!

Aby aplikować, wypełnij poniższy formularz.

UDOSTĘPNIJ:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email